Jostain nettisivulta löytyi omat tiedot esim sairaaloissa tehdyistä röntgen -tuloksista, paljon tietoa muistaakseni. En tarkoita Maisaa tai Kantaa. En saa…

Kysytty

Jostain nettisivulta löytyi omat tiedot esim sairaaloissa tehdyistä röntgen -tuloksista, paljon tietoa muistaakseni. En tarkoita Maisaa tai Kantaa. En saa päähäni missä nämä tiedot ovat. (Olen itseasiassa kysynyt tätä samaa tältä palstalta vuosia sitten....)

Vastaus

Vastattu

Omia tietoja ei enää ainakaan pitäisi löytyä muualta kuin terveydenhuollon uusista palveluista, esim.tuosta mainitsemastasi Omakannasta. En valitettavasti löytänyt meidän arkistostammekaan tätä tietoa.

0 ääntä

Kommentit

Jos olet käynyt yksityisen ketjun jossain toimipaikassa, heilä saattaa olla nettipalvelu, jonka kautta saat jotain tietoja, mutta sinun täytyisi muistaa missä olet käynyt.