Jossakin laulussa on säe: Silloin mä sulle, rakastetulle, lempeni tunnustaa saan.

Kysytty

Hei! Jossakin laulussa on säe: Silloin mä sulle, rakastetulle, lempeni tunnustaa saan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saimme vinkin lukijaltamme. Laulu on Kotikylän laulu, se on Georg de Godzinskyn säveltämä ja Kaarlo Nuorvalan sanoittama balladi elokuvasta Saariston tyttö. Sen on esittänyt Leif Wager.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Saariston tyttö elokuva, Kotikylän laulu, Leif Wager