Joskus vuosia sitten oli televisiossa mainos, jossa joku naureskeli, että kerran näin putken, jossa oli reikä valettu ulkopuolelle. Mitä siinä mainostettiin,…

Kysytty

Joskus vuosia sitten oli televisiossa mainos, jossa joku naureskeli, että kerran näin putken, jossa oli reikä valettu ulkopuolelle. Mitä siinä mainostettiin, kun en muista enää? Mainos tuli muistaakseni joskus 2000-vuosikymmenen alkupuolella.

Vastaus

Vastattu

Mainosta ei löytynyt sanahauilla, kuvahaulla, videohaulla hakukoneella. Katselin Youtubesta Mtv:n vuosikymmenten parhaita mainoksia sarja, mutta niihin tämä ei ollut päässyt. Kuitenkin Youtubesta kannattaa yrittää etsiä, sieltä löytyy paljon materiaalia, https://www.youtube.com/results?search_query=mtv+3+mainoksia.

Ehkä joku lukijamme tunnistaa tämän mainoksen?