Joskus 90 luvulla on ollut Hesarissa artikkeli pariskunnasta, joka jäi kiinni käärmeestä, jonka olivat salakuljettaneet jostain Afrikasta matkalaukussaan…

Kysytty

Joskus 90 luvulla on ollut Hesarissa artikkeli pariskunnasta, joka jäi kiinni käärmeestä, jonka olivat salakuljettaneet jostain Afrikasta matkalaukussaan Suomeen, ilmeisesti joskus 80 luvulla. On tästä ollut iso artikkeli.
Mistä löytäisin ko. artikkelin?

Vastaus

Vastattu

Yritin löytää artikkelia HS hakukoneella, mutten löytänyt.

Lähimmäksi pääsin hakusanoilla pariskunta salakuljetus. Uutinen kertoi hollantilaisen miehen matkatavaroista löytyneistä matelijoista. Linkki uutiseen

Kenties löydät uutisen itse Hakukoneesta. Linkki hakuun.

Kokonaan voit saada uutisen luettavaksesi (sen löydyttyä) HS aikakoneesta, joka on maksullinen palvelu tai Kansalliskirjastosta. Linkki Aikakoneeseen. Linkki kansalliskirjastoon.