Josep Cosma sävelti elokuvaan Le Jouet tunnusmelodian. Mistä löytyisi pianonuotti tähän sävellykseen?

Kysytty

Hei,
Josep Cosma sävelti elokuvaan Le Jouet tunnusmelodian. Mistä löytyisi pianonuotti tähän sävellykseen?

Vastaus

Vastattu

Säveltäjän nimi on Vladimir Cosma ja Jouet on kokoelmassa Les musiques de films de Vladimir Cosma : pour piano. Volume 4.