Jos varaan ja noudan esim. ps3-pelin Uuraisten kirjastosta niin onko peli myös palautettava Uuraisten kirjaskoon koska itse asun Palokassa ja sinne sitä ei…

Kysytty

Hei. Jos varaan ja noudan esim. ps3-pelin Uuraisten kirjastosta niin onko peli myös palautettava Uuraisten kirjaskoon koska itse asun Palokassa ja sinne sitä ei voida toimittaa?

Vastaus

Vastattu

Pelin ja muutkin lainat voi palauttaa esim. Palokan kirjastoon. Keski-kirjastojen välillä toimivat kuljetukset, joten lainat voi maksutta palauttaa myös muuhun kirjastoon, kuin mistä ne on lainattu.

Lainoihin liittyvät kysymykset kannattaa laittaa kirjaston asiakaspalvelusähköpostiin Kirjasto.Asiakaspalvelu@jyvaskyla.fi