Jos tekee sisältöä Only fansiin, pitääkö siitä maksaa veroa? Mihin maahan?

Kysytty

Jos tekee sisältöä Only fansiin, pitääkö siitä maksaa veroa? Mihin maahan?

Vastaus

Vastattu

Veroasioista tietoa löytyy Verohallinnon sivustolta vero.fi.

Sivulla Sometulot on tieto, että jos saa ulkomaiselta sivustolta tuloja henkilöasiakkaana, verot maksetaan Suomeen.

Mikäli toimii osakeyhtiön alla, ohjeet löytyvät tältä sivulta, mutta tässäkin tapauksessa verot maksetaan Suomeen.

(viitattu 14.6.2023)