Jos ostan kirjan, niin onko se mahdollista tuoda teille päällystettäväksi ja lisättäväksi valikoimaanne siten, että käyttäisin itse ensin kirjaa kevään ajan ja…

Kysytty

Jos ostan kirjan, niin onko se mahdollista tuoda teille päällystettäväksi ja lisättäväksi valikoimaanne siten, että käyttäisin itse ensin kirjaa kevään ajan ja toisin sen sitten kesällä teille (HELMETtiin)?

Vastaus

Vastattu

Tällaista palvelua ei kirjastoissamme valitettavasti ole.