Jos on lainattu dvd kirjastoautosta niin voiko sen palauttaa kirjastoon?

Kysytty

Jos on lainattu dvd kirjastoautosta niin voiko sen palauttaa kirjastoon?

Vastaus

Vastattu

Jos tarkoitat Helsingin, Espoon tai Vantaan kirjastoautoja ja Helmet-kirjastoja, niin kyllä voi. Mistä tahansa Helmet-kirjastosta (kirjastoautot mukaan lukien) lainatut aineistot voi palauttaa mihin tahansa muuhunkin Helmet-kirjastoon. (Tämä ei kuitenkaan koska esinelainoja, jotka yleensä pitää palauttaa siihen kirjastoon, josta ne on lainattu.)