YouTubeen ladatun videon korvaaminen

Kysytty

Jos olen jo ladannut YouTubeen videon, niin voiko sen tilalle vaihtaa toista videota siten, että vanhan videon "historia" säilyy? Siis kommentit, katsontakerrat, videon linkki ja muu. Haluaisin vaihtaa videon tilalle toisen, jossa on parempi äänenlaatu, mutta video on sama.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

YouTubeen ladattua videota ei voi korvata toisella videolla siten, että videon linkki, kommentit ja katsontakerrat säilyvät. YouTube-ohjeissa on kuitenkin ehdotuksia muista tavoista, joilla palveluun ladattua videota voi muokata.

https://support.google.com/youtube/answer/55770?hl=fi