Jos näen kirjan hyllyssä Tikkurilassa, voiko sen "tilata" Rikhardin kadun kirjastoon haettavaksi? Ja jos voi, paljonko se maksaa?

Kysytty

Jos näen kirjan hyllyssä Tikkurilassa, voiko sen "tilata" Rikhardin kadun kirjastoon haettavaksi? Ja jos voi, paljonko se maksaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit varata aineistoa mistä tahansa HelMet-kirjastosta lähetettäväksi valitsemaasi toiseen HelMet-kirjastoon. Voit tehdä varauksen itse HelMet-verkkokirjaston kautta ( www.helmet.fi ). Varaamiseen tarvitset kirjastokortin ja siihen liitetyn pin-koodin. Mikäli sinulla ei ole korttia ja/tai pin-koodia, saat ne käymällä missä tahansa HelMet-kirjastossa (ota mukaan kuvallinen henkilötodistus). Varauksenkin voit tietysti tehdä myös paikan päällä kirjastossa tai soittamalla kirjastoon.

Varaus maksaa 0,50 €.