Jos minulta on hävinnyt kirjaston lehti niin mikä on sen korvaus hinta? vaikuttaako lehden alkuperäinen hinta?

Kysytty

Jos minulta on hävinnyt kirjaston lehti niin mikä on sen korvaus hinta? vaikuttaako lehden alkuperäinen hinta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-kirjastoissa aikakauslehdillä on vakiokorvaushinnat. Aikuisten lehdistä peritään 5 € ja lasten ja nuorten lehdistä 3 € per lehti.
Helsingin kaupunginkirjaston kaikki maksut näet täältä:
http://www.lib.hel.fi/File/b295a486-9615-4c3d-8479-8703ff0dac04/maksut0…