Jos lapsi varaa nuottikirjan, joutuuko hän maksamaan varausmaksun vai ei?

Kysytty

Jos lapsi varaa nuottikirjan, joutuuko hän maksamaan varausmaksun vai ei?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikäli kyseessä on aikuisten nuottikirja niin silloin joutuu maksamaan varausmaksun. Mutta mikäli sama teos löytyy myös lasten puolelta niin silloin varausmaksua ei tarvitse maksaa.