Jos lainattava aineisto on kirjastoautossa hyllyssä mutta kirjastoauto kesätauolla, voinko siitä huolimatta saada kirjastoautossa olevaa aineistoa tekemällä…

Kysytty

Jos lainattava aineisto on kirjastoautossa hyllyssä mutta kirjastoauto kesätauolla, voinko siitä huolimatta saada kirjastoautossa olevaa aineistoa tekemällä siitä varauksen helmet-sivustolla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin Vantaan kirjastoauto-osastolla on läpi kesän joku paikalla, vaikka autot eivät olekaan ajossa, Helsingissä ja Espoossa tilanne voi olla toinen. Eli aineistoa voi varata myös Vantaan kirjastoauton kokoelmista.