Jos lainaan kirjan viljakkalan kirjastosta,voinko palauttaa sen hämeenkyrön kirjastoon.

Kysytty

Jos lainaan kirjan viljakkalan kirjastosta,voinko palauttaa sen hämeenkyrön kirjastoon.

Vastaus

Vastattu

Kyllä, voit palauttaa Viljakkalan kirjastosta lainatun teoksen mihin tahansa Piki-kirjastoon, siis myös Hämeenkyrön kirjastoon.