Jos käyttää DNA turvapaketin omaa selainta, miten muuttaa sen selaimen omia asetuksia niin että pääsee sillä selaimella otettujen kuvakaappausten kautta sille…

Kysytty

Jos käyttää DNA turvapaketin omaa selainta, miten muuttaa sen selaimen omia asetuksia niin että pääsee sillä selaimella otettujen kuvakaappausten kautta sille sivustolle jolla se on otettu? Eli siis että kuvan alapuolelle tulee teksti "siirry sivustoon" kuten chromella.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysyin asiaa DNA:n asiakaspalvelusta chatin kautta. Tässä heidän vastauksensa:

Hei! Yleensä nuo valinnat taitaa mennä puhelimen asetuksista, että millä selaimella linkit avaa. Jos oletuksena on chrome, niin silloinhan ne aukeaa toki chromella ja jos sen asetuksista muuttaa turvalliseksi selauksesi, niin silloin nuo kaikki pitäisi aueta sillä.

DNA:n asiakaspalveluun voi ottaa yhteyttä: https://www.dna.fi/yhteystiedot