Jos helsinkiläisenä varaan aineistoa ja valitsen toimituspaikaksi Vantaan kirjaston, niin saanko varauksen noutaa maksutta? Asun kaupunkien rajan tuntumassa,…

Kysytty

Jos helsinkiläisenä varaan aineistoa ja valitsen toimituspaikaksi Vantaan kirjaston, niin saanko varauksen noutaa maksutta? Asun kaupunkien rajan tuntumassa, ja lähes sama matka on sekä Helsingin että Vantaan puolella oleviin kirjastoihin. Ahkeralle varaajalle säästöä syntyisi :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vantaan kirjastoissa kaikki varaukset saa maksutta, vaikka ne olisi tilattu muualla.

1 ääntä

Kommentit

Onnittelut vantaalaisille ja Vantaalla tai sen lähellä liikkuville! Toistensa kyljessä olevien Nokian ja Tampereen välillä varaaminen maksaa kaksi euroa per kirja. Tähän tulee vielä lisämaksu, jos ei palauta juuri samaan paikkaan.