Jos haluaa käytävän näyttelytilaa, miten pitkä varausjono ja mitkä ovat kustannukset? Jos järjestäisi runoillan vaikka unkarilaisesta lyriikasta Suomi…

Kysytty

Jos haluaa käytävän näyttelytilaa, miten pitkä varausjono ja mitkä ovat kustannukset?

Jos järjestäisi runoillan vaikka unkarilaisesta lyriikasta Suomi-UnkariSeuran nimissä, miten voisi varata kokoustilan kahvion takaa. Kustannukset? Tilaisuus olisi aukioloaikana ja kaikille avoin koronarajoitukset huomioiden.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Muikku-sali löytyy muiden Joensuun kaupungin tilojen tavoin TilavaJoensuu-palvelusta. Alla linkki, josta löytyy kaikki tarpeelliset tiedot tilasta ja sen varaamisesta hintatietoineen.

https://tilavajoensuu.fi/onlinekalenteri/joensuu-kokous/guest.php?kt=ti…

Tiettyyn kirjastoon tai sen tiloihin liittyvissä kysymyksissä kannattaa suoraan olla yhteydessä kyseiseen kirjastoon, jolloin saat vastauksen nopeasti. Tässä palvelussa ei välttämättä osata vastata kaikkiin yksittäisen kirjastojen asioihin.