Joku suomalainen runoilija (todennäköisesti nainen) on kirjoittanut runon, jossa on sen tapainen säe kuin "jotta putoaisin rohkeasti", "jotta uskaltaisin…

Kysytty

Joku suomalainen runoilija (todennäköisesti nainen) on kirjoittanut runon, jossa on sen tapainen säe kuin "jotta putoaisin rohkeasti", "jotta uskaltaisin pudota rohkeasti", "jotta rohkenisin pudota", tms. putoamisesta ja rohkeudesta. Runo on todennäköisesti vuosikymmeniä vanha, melko lyhyt ja vapaamittainen. Mikähän runo tai runoilija voisi olla kyseessä?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme löytäneet kyseistä runoa.