Joku aika sitten oli kuulemani mukaan Helsingin Sanomissa juttu kerrostalosta, jossa asujat esittelivät asuntojaan. Meillä on suunnitteilla järjestää…

Kysytty

Joku aika sitten oli kuulemani mukaan Helsingin Sanomissa juttu kerrostalosta, jossa asujat esittelivät asuntojaan. Meillä on suunnitteilla järjestää samanlainen tapahtuma. Olisin kovasti kiinnostunut lukemaan ko jutun.

Vastaus

Vastattu

Juttu "Miltä näyttää naapurissa?" löytyy 6.1. ilmestyneestä lehdestä sivuilta C2-6: "Helsingin Maunulassa taloyhtiön asukkaat järjestivät toisilleen matalan kynnyksen 'asuntomessut', joilla he pääsivät tutustumaan erilaisiin sisustusratkaisuihin ja ihmisiin."