Joitakin vuosia sitten katri helena ja tomi metsäketo lauloivat ennen joulua telkkarissa ihanan dueton joka on ennen kuulunut englanniksi se on soinut…

Kysytty

joitakin vuosia sitten katri helena ja tomi metsäketo lauloivat ennen joulua telkkarissa ihanan dueton joka on ennen kuulunut englanniksi se on soinut mielessäni mutta en ole saanut sitä kaivettua mistään esikke olisiko siellä tietoa tästä kappaleesta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä emme onnistuneet selvittämään kappaletta. Olisiko lukijoilla tietoa laulusta?

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Tarkoitettaisiinko tässä Katrin ja Jari Sillanpään laulamaa alunperin Whitney Houstonin kappaletta Vierellesi kaipaan