Johannes (Jussi) Kukkosen jossain kirjassa esiintyy henkilö Jelisei, tumma viulunsoittaja. Mikä teos hänen tuotannostaan voisi olla kyseessä?

Kysytty

Johannes (Jussi) Kukkosen jossain kirjassa esiintyy henkilö Jelisei, tumma viulunsoittaja. Mikä teos hänen tuotannostaan voisi olla kyseessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kukaan vastaajistamme ei muistanut missä Kukkosen kirjassa kyseinen henkilö esiintyy. Muistaisiko joku kysymyksen lukijoista mistä teoksesta tässä voisi olla kyse? Tiedon voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.