Johan Vilhelm Snellman, hänen elämästään kertovia videoita kaivattaisiin, kenellä olisi?

Kysytty

Johan Vilhelm Snellman, hänen
elämästään kertovia videoita kaivattaisiin, kenellä olisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirkkonummen kirjastosta ei löydy videota J.V.Snellmannista, eikä myöskään maakuntakirjastojen tietokannoista. Koska verkostakaan ei löydy mitään J.V.Snellmannista tehtyä videota näyttää siltä, ettei sitä ole olemassakaan.