Joensuussa on nykyään moottoritie, joka on osa valtatietä 9, mutta tämä osuus oli jo aiemmin nelikaistainen, mutta ei moottoritie. Milloin tämä nelikaistainen…

Kysytty

Joensuussa on nykyään moottoritie, joka on osa valtatietä 9, mutta tämä osuus oli jo aiemmin nelikaistainen, mutta ei moottoritie. Milloin tämä nelikaistainen osuus valmistui?

Vastaus

Vastattu

Hei,

Väyläviraston sivuilla on tästä aika kattava selvitys Entistä ehompi Joensuun kehätie, jossa käydään tien kehitystä läpi. Tässä suora linkki tuohon julkaisuun.

https://vayla.fi/documents/25230764/0/Joensuun+keh%c3%a4tie+dokumentti+…