JGR Lindin esitelmä v.1934 laivanvarustaja Wolffista Vasa Handelsgilletissa.

Kysytty

JGR Lindin esitelmä v.1934 laivanvarustaja Wolffista Vasa Handelsgilletissa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaasan kaupunginkirjastossa on kopio kyseisestä esitelmästä lainattavissa. Voit mennä tekemään kotikuntasi kirjastoon kaukolainapyynnön, niin lähetämme sen. Esitelmä on myös kotiseutukokoelmassa, mutta tätä kappaletta ei lainata vaan sitä voi tulla lukemaan paikanpäälle.