Jazz Jenningsin elämää käsittelevä realitysarja: onko tietoa, näytetäänkö tänä vuonna uusin kausi teeveestä Suomessa?

Kysytty

Jazz Jenningsin elämää käsittelevä realitysarja: onko tietoa, näytetäänkö tänä vuonna uusin kausi teeveestä Suomessa, jos näytetään, niin mihin aikaan, millä viikoilla. Viime vuonna oli kesällä. Nyt on uusintoja menossa.

Vastaus

Vastattu

Tällaista tietoa ei ole vielä julkaistu. Kannattaa kysyä asiaa ohjelmaa esittäneeltä kanava-yhtiöltä eli TLC:ltä. Linkki yhteystietoihin

Wikipediasta löytyy myös hyvä luettelo Suomen TV-kanavista ja niillä toimivista yhtiöistä. Linkki Valitettavasti jokaiselta pitäisi kysyä erikseen tulevista ohjelmasuunnitelmista.