Jason Bourne- tyyppinen mies jossain, olisikohan Moskovassa menee kaupungin joen jään alle piiloon veteen ja odottaa kun jahtaavat miehet häipyvät. Nainen…

Kysytty

Jason Bourne- tyyppinen mies jossain, olisikohan Moskovassa menee kaupungin joen jään alle piiloon veteen ja odottaa kun jahtaavat miehet häipyvät. Nainen auttaa miehen asuntoon jossa lämmittelevät ja auttaa pois märän villapaidan

Vastaus

Vastattu

Emme valitettavasti tunnistaneet etsimääsi kirjaa. Muistaisiko joku kysymyksen lukijoista sen? Tiedon kirjasta voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.