Järjestetäänkö Elisabetin kuoleman johdosta Suomessa jokin surunvalitteluadressi, joka luovutetaan briteille?

Kysytty

Järjestetäänkö Elisabetin kuoleman johdosta Suomessa jokin surunvalitteluadressi, joka luovutetaan briteille?

Vastaus

Vastattu

Surunvalittelukirjaan on voinut kirjoittaa nimensä Ison-Britannian suurlähetystössä Helsingissä ma-ti 12.-13.9.

Surunvalittelut voi esittää myös verkossa osoitteessa https://www.royal.uk/commemoration-and-condolence. "Book of Condolence" aukeaa sivun oikean laidan punaisesta palkista.

0 ääntä

Kommentit

Aamuposti 10.9.:
Lauantaina Suomen anglikaaninen kirkko avasi myös surunvalittelukirjan Mikael Agricolan kirkon kappeliin Helsingissä. Kirjaan voi seuraavan kerran käydä jättämässä surunvalittelunsa anglikaanisen kirkon jumalanpalveluksen yhteydessä sunnuntaina.