Jälleen on Euroviisujen aika. Eres tú on espanjalaisen Mocedades-yhtyeen esittämä kappale, joka sijoittui toiseksi vuoden 1973 Eurovision laulukilpailussa,…

Kysytty

Jälleen on Euroviisujen aika. Eres tú on espanjalaisen Mocedades-yhtyeen esittämä kappale, joka sijoittui toiseksi vuoden 1973 Eurovision laulukilpailussa, muistini mukaan Jukka Virtanen esitti kappaleesta oman versionsa, miksei radiosta mitään eres tuu jne
Onko ko. versiota missään tallenteena

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

En valitettavasti löytänyt äänitettä mistään. Fono.fi-tietokannasta löytyy Yleisradiossa esitettyjen kappaleiden tietoja, mutta siellä ei myöskään ole mainintaa tästä versiosta.

Tätä asiaa voisi kysyä Yleisradiosta, jonne nykyään yhteydenotot on ohjattu Ylen palautteen kautta