Isoisäni (s. 1914) lausui aikanaan runoa/lorua huonokäytöksisestä pojasta. Osa runosta kuului ”toisten taskut tahroin täyttää, pilkkaa, pitkää nenää näyttää,…

Kysytty

Isoisäni (s. 1914) lausui aikanaan runoa/lorua huonokäytöksisestä pojasta. Osa runosta kuului ”toisten taskut tahroin täyttää, pilkkaa, pitkää nenää näyttää, äidilleen hän näyttää kieltä…” Olisiko tietoa, miten loru jatkuu tai kenen kirjoittama se on?

Vastaus

Vastattu

Näiden säkeiden alkuperä ei valitettavasti selvinnyt.

Toivotaan, että lukijoidemme joukosta löytyisi joku, joka tunnistaa runon.