Isoäitini on syntynyt 1886 Kangasniemellä. Mistä saan isoäitini vanhempie nimet ja syntymäajat? Niistä en koskaan lapsuudessani saanut tietoa. Entä mistä saan…

Kysytty

Isoäitini on syntynyt 1886 Kangasniemellä. Mistä saan isoäitini vanhempie nimet ja syntymäajat? Niistä en koskaan lapsuudessani saanut tietoa.
Entä mistä saan isoisäni vastaavat tiedot? Hän on syntynyt 1899 Juvan Koikkalassa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sukututkimusseuran neuvonta voisi olla hyvä paikka tarkistaa asia. Seuralla on Hiski-tietokanta, jossa voi tutkia kirkonkirjoja, sitä kannattaa tutkia. Siellä pystyy esimerkiksi hakemaan kastettuja, jolloin saa tietoonsa kastetun vanhemmatkin.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Olen "selaillut" sukuani isäni ja äitini puolelta aina 1600- 1700 luvulta alkaen ja tietoja olen saanut seurakunnalta. Google-haku antaa myös hyvin tietoja Jos ja Kun sukusi tietoja on päivitetty tietokantaan. ((Kiitos tästä Hiski-tietokanta tiedosta.