Iso maisemataulu. Signeeraus B.Hunt tai jotain sen suuntaista.

Kysytty

Iso maisemataulu. Signeeraus B.Hunt tai jotain sen suuntaista.

Vastaus

Vastattu

En löytänyt taiteilijaa Kuvataiteilijamatrikkelista enkä kansainvälisestä Ars mundi. Yhdysvaltalaisesta AskArtista löytyy Hunt-nimisiä artisteja, siellä voi käydä tutkimassa, voisiko joku heistä olla sama Hunt.

Suurimmat huutokauppakamarit auttavat töiden arvioinnissa:

Bukowskis

Hagelstam & Co

Helander