Isä lauloi minulle lapsena " Tuuli vinkuu vonkuu puita tuudittaa" Siihen loppui minun muistini !

Kysytty

Isä lauloi minulle lapsena " Tuuli vinkuu vonkuu puita tuudittaa"
Siihen loppui minun muistini !

Vastaus

Vastattu

Kappale on todennäköisesti Lokakuulla. Siinä tuuli tosin tuivertaa, ei tuudita.
Se on julkaistu jo ainakin 1920-luvulla, mutta löytyy uudemmistakin lastenlaulukirjoista, kuten Matin ja Maijan laulukirjasta, jota löytyy useista kirjastoista.