Im Sommer on Leena Landerin kirja, joka on käännetty saksaksi. Mikä mahtaa olla alkuperäinen suomenkielinen nimi?

Kysytty

Im Sommer on Leena Landerin kirja, joka on käännetty saksaksi. Mikä mahtaa olla alkuperäinen suomenkielinen nimi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ilmeisesti tarkoitat romaania nimeltä Im Sommerhaus, jonka v. 1997 ilmestynyt alkuteos on nimeltään Iloisen kotiinpaluun asuinsijat.

1 ääntä

Kommentit