Ihmettelen miksi Kirjastokinon elokuvat ovat lakanneet näkymästä Macillani. Lähetin asiasta jo kauan sitten kysymyksen tekniseen tukeen, mutta en koskaan…

Kysytty

Hei, ihmettelen miksi Kirjastokinon elokuvat ovat lakanneet näkymästä Macillani. Lähetin asiasta jo kauan sitten kysymyksen tekniseen tukeen, mutta en koskaan saanut siihen vastausta, siispä kokeilen tätä reittiä. Elokuvien äänet kyllä kuuluvat, mutta kuva vaan ei näy. Päivitän säännöllisesti Maciani joten pitäisi olla uusimmat versiot käytössä. En keksi mistä voi olla kyse. Aiemmin palvelu toimi ihan moitteetta.

Vastaus

Vastattu

Hei,

kiitos kysymyksestäsi! Kirkes-kirjastoissa valittiin vuoden 2020 vaiheilla palveluksi Viddla, joka siis on tällä hetkellä ainut kirjastokortilla toimiva elokuvapalvelumme. Kahta päällekkäistä palvelua kirjastokimpan ei kustannussyistä ole järkevää hankkia, mutta sopimuskauden vaihtuessa vaihtoehtoja toki puntaroidaan mm. palautteiden perusteella uudelleen.  Toivottavasti https://viddla.fi tarjoaa kiinnostavia elokuvaelämyksiä!

1 ääntä

Kommentit

Hei, kiitos vastauksesta. Kysymys oli tässä tapauksessa ymmärretty hieman väärin siltä osin, että kyse ei ollut (kotipaikkakunnasta huolimatta) Kirkes-kirjastosta, vaan Lastu-kirjastosta, joka käyttää Kirjastokinoa. Osaatteko sanoa siitä? T.Kysyjä