Ideoin gradua aiheesta "oppiminen on epäonnistumisesta", eli kuinka epäonnistuminen on olennainen osa oppimisprosessia. Osaisitteko antaa jotain kirjavinkkiä…

Kysytty

Hei! Ideoin gradua aiheesta "oppiminen on epäonnistumisesta", eli kuinka epäonnistuminen on olennainen osa oppimisprosessia. Osaisitteko antaa jotain kirjavinkkiä lähteeksi?

Vastaus

Vastattu

Tässä muutama aiheeseen liittyvä kirja, joista voit lähteä liikkeelle. Kannattaa tutustua teosten lähdeluetteloihin, niistä saa varmasti lisää vinkkejä.

Ryan Holiday: Vastoinkäymiset voimavaraksi : antiikin oppeja vaikeuksien voittamiseksi. Basam Books, 2021.

Thomas Erikson: Vastoinkäymiset ympärilläni : kuinka kääntää vaikeudet menestykseksi. Atena, 2020.

Brené Brown: Nouse vahvempana : vaikeuksien kautta voittoon. Viisas Elämä, 2020. 2., uudistettu painos.

Mikko Kuitunen ja Mika Sutinen: Mahtava moka : uskalla, opi ja menesty. Alma Talent, 2018.