Idea pointti Koska on aika vaikeaa toteuttaa ideoita ps kokemusta ajattelin että idea pointti olisi hyvä idea olisi paikka/nettisivu josta voisi kysyä apua…

Kysytty

Idea pointti

Koska on aika vaikeaa toteuttaa ideoita ps kokemusta ajattelin että idea pointti olisi hyvä idea olisi paikka/nettisivu josta voisi kysyä apua ideoihin idea pointissa olisi yhteystietoja levy yhtiöihin ja kaikkiin eri paikkoihin. idea pointin työn tekijöillä on vaitiolo velvollisuus koska ei kukaan halua että oma idea varastetaan. Tästä saa pienen käsityksen ideastani. pistin idean helsingin kaupungille ja he kehottivat minua laitamaan tämän idean tänne jos asia kiinostaa syvemmin laitakaa viestiä.

Vastaus

Vastattu

En oikein ymmärrä, minne Helsingin kaupunki on halunnut sinut neuvoa. Nähdäkseni haluat tarjota ajatusta jonkinlaisesta idean kehittämisestä? Kysy kirjastonhoitajalta -palvelusta voi kysyä kirjaston henkiökunnalta ja meillä on luonnollisesti vaitiolovelvollisuus. Tietoa kaikenlaisista eri aiheista löytyy Makupalat.fi:stä. Mutta, jos ajatuksesi on perustaa jonkinlainen paja, jossa voisi keskustella ja kysellä ideoista sekä tarjota niitä, voisit ehkä tarjota ajatusta Munstadiin, http://munstadi.fi/info/tietoa-nuorisopalveluista/ tai keskustakirjasto Oodiin, https://www.oodihelsinki.fi/.