Hyvä kirjastonhoitaja Pidän paljon kotimaisten naiskirjailijoiden kirjoittamista rakkausromaaneista Samaa tyylilajia kuin Anni Polvan rakkausromaanit…

Kysytty

Hyvä kirjastonhoitaja
Pidän paljon kotimaisten naiskirjailijoiden kirjoittamista rakkausromaaneista Samaa tyylilajia kuin Anni Polvan rakkausromaanit.
Osaatteko sanoa muita kotimaisia rakkausromaanikirjailijoita?
Anni Polvan kirjat on luettu samoin Aino Räsäsen ja Hilja Valtosen rakkausromaanit.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kotimaisia uudempia viihdekirjailijoita ovat esim. Raija Oranen, Pirjo Tuominen, Tuija Lehtinen, Enni Mustonen ja Pirjo Rissanen. Historiallisia romaaneja edustavat mm. Ursula Pohjolan-Pirhosen, Kaari Utrion ja Laila Hirvisaaren (myös nimellä Laila Hietamies) kirjat. Lisää hyvää tietoa suomalaisesta naisviihteestä saat Ritva Aarnion ja Ismo Loivamaan toimittamasta kirjasta Kotimaisia naisviihteen taitajia, 100 vuotta rakkautta.