Hyvä Kirjastonhoitaja Osaatko ystävällisesti kertoa, onko taiteilija Kalervo Palsasta kirjoitettu elämänkertaa taikka vastaavaa teosta. Vastauksestasi…

Kysytty

Hyvä Kirjastonhoitaja
Osaatko ystävällisesti kertoa, onko taiteilija Kalervo Palsasta kirjoitettu elämänkertaa taikka vastaavaa teosta.
Vastauksestasi etukäteen kiittäen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kalervo Palsasta on kirjoitettu teos: Palsa : Kalervo Palsan (1947-1987) elämästä ja taiteesta, sekä Antaa salaman tulla, minä odotan : Kalervo Palsan kirjeitä.

Näiden kirjojen tarkemmat tiedot, ja lisää teoksia löytyy kun avaat oheisen linkin:

http://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__S%28palsa%20kalervo%29%20c%3…