Hyvä kirjastonhoitaja: Kysyisin miten saataisiin kirja Kouvolan kirjastoon. Kirjan nimi: KENGÄNNAUHAKASSALLA MAAILMAN YMPÄRI ISBN 978-952-498-769-1 …

Kysytty

Hyvä kirjastonhoitaja:

Kysyisin miten saataisiin kirja Kouvolan kirjastoon.

Kirjan nimi: KENGÄNNAUHAKASSALLA MAAILMAN YMPÄRI ISBN 978-952-498-769-1 Kustantaja Books on Demand Helsinki, Suomi . Täten lukijoitten ei tarvitsisi ostaa kallista kirjaa vaan saisivat lukea sen lainaamalla kirjastosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen teos on jo saatavissa Kouvolan pääkirjastosta.