Kirkon äänenkannattaja Kotimaa-lehti + pääkirjoitus+ marraskuu 1969, numero 81/1969

Kysytty

Hyvä kirjastonhoitaja

Kirkon äänenkannattaja Kotimaa-lehti + pääkirjoitus+ marraskuu 1969, numero 81/1969.

Haluaisin lukea lehden pääkirjoituksen.

Vastaus

Vastattu

Suosittelen ottamaan yhteyttä lehden nykyiseen julkaisijaan Sacrum-Kotimaa Oy.

Lisätietoja löytää sivustolta www.kotimaa.fi

Asiakaspalvelun puhelinnumero: 020 754 2333 (arkisin klo 8–16)
Asiakaspalvelun sähköpostiosoite: asiakaspalvelu@kotimaa.fi

Voit halutessasi myös tiedustella Kansalliskirjastosta, jos lehden voi tilata lukusalilainana kirjastoon luettavaksi. Digioituna versiona sitä ei näyttänyt olevan siellä kuin vuoteen 1939 asti.

www.kansalliskirjasto.fi

kansalliskirjasto@helsinki.fi

Puhelin 02941 23196
(ma-pe klo 10-13)

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Kysytty vuosikerta 1969 on vielä digitoimatta. Kansalliskirjastossa ja muissakin vapaakappalekirjastoissa on nyt luettavissa 1905 - 1944 ja 2017 - 2023. Lehti on kristillis-yhteiskunnallinen kaupallisen kustantajan julkaisu, ei kirkon äänenkannattaja toisin kuin esimerkiksi jotkin paikallisseurakuntien lehdet.