Hukassa kirja joka kertoo ns. mustasta laatikosta. Kirjassa kerrotaan onnettomuuksien syy tutkimusten jälkeen. Olen lukenut ko kirjan aikoinaan Oulun kaupungin…

Kysytty

Hukassa kirja joka kertoo ns. mustasta laatikosta. Kirjassa kerrotaan onnettomuuksien syy tutkimusten jälkeen. Olen lukenut ko kirjan aikoinaan Oulun kaupungin kirjastosta.

Kiitos!

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on ehkä Otelli, Jean-Pierre, Mustat laatikot avautuvat tai saman kirjoittajan Mustat laatikot avautuvat 2, Sijaintitiedot Outi-verkkokirjastossa.