Hoi parviäly! Tarvisin uudemman esimerkin lasten kirjasta, jossa on kutsu satujuhliin.

Kysytty

Hoi parviäly! Tarvisin uudemman esimerkin lasten kirjasta, jossa on kutsu satujuhliin. Mielellään siis kutsu näkyvillä tai kirjan teema liittyy vahvasti satujuhliin ja kyseessä on fiktio. Parasta on mikäli kirjassa ollaan vielä jotenkin metsässä. Ikäryhmä on 3-6 luokkalaiset, mutta saa mennä hieman alle tai yli.

Metsämaailma

1. Kutsu satujuhliin
Runesson, Karin & Bergman, Emilie: Villin luonnon puuhakirja: hirvenpapanaherkuista
ja muurahaisjuhlista ötökkäpyydyksiin ja jekkuistutuksiin, kuv. Lamminpää, Mikko, 2019, Galazo Förlag AB

Swan, Anni: Anni Swanin sadut: Jouluaatto metsässä, kuv. Koivu, Rudolf & Wendelin, Martta, 1979, Wsoy
Jormalainen, Emmi: Ystäväkirja, 2021, omakustanne

Vastaus

Vastattu

Tässä kirjavinkki:

Piercey, Rachel: Vanha tammi ja syntymäpäiväkutsut (Aurinko Kustannus, 2023)