Helsingin Kalasatamassa toimii konttikirjasto - hienoa! Onko konttikirjastoa mahdollista valita noutopaikaksi varatuille kirjoille? Tämä olisi todella…

Kysytty

Hei! Helsingin Kalasatamassa toimii konttikirjasto - hienoa! Onko konttikirjastoa mahdollista valita noutopaikaksi varatuille kirjoille? Tämä olisi todella loistavaa palvelua ja lisäisi kirjaston saavutettavuutta huimasti.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Konttikirjastosta ei valitettavasti voi noutaa varauksia. Laitan asian kuitenkin palautteeksi kehitysehdotuksena.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Jatkuuko Kalasataman konttikirjaston toiminta 1.11.2014 eteenpäin?