Helsingin Herttoniemessä on ns. Sohlbergin kortteli, jota nyt rakennetaan. Korttelin keskelle jää vanha tiilinen kaunis rakennus, jossa on toiminut…

Kysytty

Helsingin Herttoniemessä on ns. Sohlbergin kortteli, jota nyt rakennetaan. Korttelin keskelle jää vanha tiilinen kaunis rakennus, jossa on toiminut käsittääkseni peltipurkkitehdas. Tuota rakennusta nyt peruskorjataan.

Mitä toimintoja rakennukseen tulee?

Vastaus

Vastattu

Entiseen G. W. Sohlberg Oy:n tehdaskorttelin vanhimpaan osaan on tulossa ravintoloita ja toimistotiloja. Tarkempia tietoja tulevista toimijoista en löytänyt.

Respect Project Oy: Herttoniemen Tiili
https://respectproject.fi/uutinen/herttoniemessa-kaynnistyi-projektinjo…