Helmet on ollut käyttökatkossa kaksi päivää. en pääse uusimaan lainojani ennen huomista matkalle lähtöä??

Kysytty

helmet on ollut käyttökatkossa kaksi päivää. en pääse uusimaan lainojani ennen huomista matkalle lähtöä??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lainat voi myös uusia soittamalla kirjastoon ja kertomalla kirjastokortin numeron, jos omatoiminen helmet-uusiminen ei syystä tai toisesta onnistu. Olen nyt poikkeuksellisesti uusinut lainasi ilman kortin numeroa. Kaikkien lainojen uusi eräpäivä on 29.6. Hyvää matkaa!