Helmet -kirjastojen aineistotietokannassa on useiden dvd-levyjen kohdalle maininta "esitysoikeus". Tarkoittaako tämä että lainaaja saa esittää niitä julkisesti…

Kysytty

Helmet -kirjastojen aineistotietokannassa on useiden dvd-levyjen kohdalle maininta "esitysoikeus". Tarkoittaako tämä että lainaaja saa esittää niitä julkisesti vai jotakin muuta?

Ja jos julkinen esittäminen on sallittu onko siinä joitakin rajoituksia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaston elokuvien esitysoikeus tarkoittaa sitä, että tällaisia elokuvia saa esittää kirjaston tiloissa, mutta ei valitettavasti muualla.