Helmet-järjestelmässä näkee lainaushistorian, mutta voinko saada tietää jostain, milloin laina on palautettu?

Kysytty

Helmet-järjestelmässä näkee lainaushistorian, mutta voinko saada tietää jostain, milloin laina on palautettu?

Vastaus

Vastattu

Palautuspäivän näkee vain niistä kirjoista, jotka on palautettu myöhässä ja joista ei ole maksettu myöhästymismaksua. Ajoissa palautettujen kirjojen palautuspäivät eivät näy.