Helmet.fi ei päästä enää sisään. Moittii, että CAS-serveri ei kelpuuta salasanaani. Epäilenpä, että teillä on päivitetty jotakin hässäkää niin, että lyhykäinen…

Kysytty

helmet.fi ei päästä enää sisään.
Moittii, että CAS-serveri ei kelpuuta salasanaani.

Epäilenpä, että teillä on päivitetty jotakin hässäkää niin,
että lyhykäinen salasanani ei ole enää muodollisesti pätevä.

Mitenkäs saisin sinne pätevän salasanan ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-verkkokirjaston kirjautumissivu oli eilen eli 12.9. poissa käytöstä häiriön takia iltapäivästä noin puoleenyöhön. Nyt Helmet toimii jälleen normaalisti, eli salasanaa ei tarvitse vaihtaa.

Pahoittelemme häiriötä.