HelMet-aineistohakupalvelussa olen varannut teoksia, joiden "varaus voimassa" -kohtaan olisin halunnut muuttaa päivämäärää, onnistuuko? Huomasin, että olen…

Kysytty

HelMet-aineistohakupalvelussa olen varannut teoksia, joiden "varaus voimassa" -kohtaan olisin halunnut muuttaa päivämäärää, onnistuuko? Huomasin, että olen jonossa siinä vaiheessa, että aineisto saapuu varmaan juuri kun varaukseni voimassaolopäivä päättyy. En haluaisi aloittaa jonotusta "alusta asti".

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olkaa hyvä ja ottakaa suoraan yhteyttä johonkin pääkaupunkiseudun kirjastoon. Päivämäärän muuttaminen onnistuu ainoastaan kirjaston henkilökunnalta. Henkilökohtaisesti ei tarvitse kirjastossa käydä, soittamalla tai sähköpostitsekin asia hoituu, mutta tarvitsemme kirjastokortin numeron.
Espoon kirjastojen yhteystiedot löytyvät seuraavalta sivulta:
http://www.espoo.fi/default.asp?path=1;28;11866;17273;17362